יום שלישי, 19 ביולי 2011

The wind of change

תקופה של שינויים, או אם להיות פרואקטיבית אני אגדיר את זה כהתחדשות..
אך אני בהחלט מרגישה את רוח השינוי. אני אוהבת שינויים, הם מרגשים, מפחידים, מרעננים ומחייבים אותנו לארגן את הנתונים מחדש לכן בהכרח גם מעוררים.

גם באימוש, שינויים קלים, יפעת שותפתי משכבר הימים עוזבת אותנו לכיוונים חדשים, מאחלת לה את כל הטוב שבעולם.  אני ממשיכה במרץ ובאהבה ממשיכה לעצב ולתפור ונהנית מכל רגע.
וזה מביא אותי לדברים החדשים והמתחדשים באימוש: אז מעבר לאתר שעבר מתיחת פנים קלה (לחדי העין שבינכם), הנה הצצה לבדים החדשים שהגיעו היישר מארץ חו"ל הרחוקה:

עם הבדים האלה אני מבשלת כמה מוצרים חדשים...מבטיחה שתקבלו הצצה ברגע שיהיו מוכנים

הנה מגבות חדשות קטנות לתינוק, מתאים לפליטות, מנשאים, ובכלל חשוב שיהיה בתיק לכל הניגובים למינהם...
המגבות בגודל 30/30 ס"מ, צד אחד מהבדים המיוחדים שלנו בכל מיני דוגמאות יפות במיוחד וצד שני בד מגבת איכותי, אל דאגה לליכלוך - מתכבס בקלות.. פרטים נוספים באתר





 ועוד חידשנו את מלאי הנרתיקים למוצצים (יכולים לשמש גם לדברים אחרים) והוספנו להם אפשרות חיבור
לתיק, פרטים נוספים באתר


זהו בינתיים עידכונים נוספים בהמשך...

תגובה 1:

  1. הבדים כל כך מתוקים!
    וממש אהבתי את המגבות החדשות :)
    בהצלחה!!!

    השבמחק