יום שני, 8 באוגוסט 2011

טלאים וסינרים

מכירים את כל הסיפור הזה של שמיכות טלאים? - אומנות בתפירת פיסות בד קטנות, שתפירתם ביחד יוצרת משטח צבעוני ויפה ואפילו ממש ציורים, נראה לי שבמקור זה התחיל מעקרות בית אמריקאיות שנפגשו ביחד ותפרו את השמיכות האלה, גם אמא שלי די בקטע, בכל  הבית תלויות שמיכות קיר עשויות פיסות פיסות, כמובן גם כל כיסויי המיטות ואפילו מחזיק לגלילי נייר טואלט בשירותים. להגיד לכם את האמת הטלאים האלה אף פעם לא ממש עשו לי את זה, חוץ מהעבודה הרבה שראויה להערכה, כנראה שפשוט לא הסטייל שלי. עד שיום בהיר אחד, בסיום יום ארוך של גזירות מצאתי אצ עצמי יושבת מול הר של פיסות קטנות של בדים הורסים ולא יכולתי להמנע מלנסות לחבר אותם ביחד, עוד לא היה לי האומץ ללכת בגדול אז בינתיים כמה דוגמאות ממה שיצא:

הסינרים הם דו צדדיים, מהצד השני בד קנווס, (למי שכואב הלב ללכלך את הבדים היפים) למרות שאין בעיה בכלל לכבס במכונת כביסה!
הסינר גדול ורחב ומכסה מצוין את בגדי התינוק, הבדים נעימים, רכים ונושמים.
יש גם סינרים שלא עשויים טלאים למי שמעדיף...




כמובן שניתן לרכוש דרך האתר :-) 39 ש"ח ואם תצטרפו למועדון הלקוחות תקבלו גם 10% הנחה


מערימת הפיסות הבאה אני מתכננת שמיכת פעילות גדולה, מבטיחה שאתם תהיו הראשונים לראות....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה