יום שבת, 24 בספטמבר 2011

סוגרים את השנה ומאחלים שנה טובה!

 כמה מילים אישיים לסיכום השנה ולשנה החדשה
אז עוד שנה עברה לה, שנה של ירידות ועליות, אני יכולה להגיד באופן אישי שנגעתי ב 2 הקצוות...
אך העיקר שהיא נגמרה טוב, אפילו מעולה ומה שהיה לפני כבר לא רלוונטי, שמחה שעשיתי כמה החלטות חשובות שבזכותם החיים שלי קיבלו תפנית חיובית ומבורכת, לא מצטערת על מה שהיה, מכל דבר גדלים ומתחזקים, באמת מאמינה שהכל קורה רק לטובה.. מאחלת רק טוב להמשך, ומנסה לא לשכוח להודות כל יום על מה שיש :-)
מה שאני יכולה להגיד שתמיד יציב לאורך כל הדרך זה הרצון שלי ליצור, האהבה ליצירה ולעיצוב ומקווה להמשיך תמיד לגדול ולהשתפר כל הזמן
השבוע האחרון סגר לי את השנה עם חיוך גדול על הפנים, אחרי שיתוף פעולה מוצלח עם אתר "איזהכיף"
ומכירה אינטימית עם עוד מספר מעצבות מוכשרות לתינוקות אימהות וילדים, בסטודיו המקסים של יעל נתיב בשכונת ביצרון בת"א.
מאחלת לכולנו שנה של אהבה, שנה של יצירה, שנה של צמיחה, כמובן בריאות בריאות בריאות!!! 
שקט ושלווה שנהנה מהאימהות, מהמשפחות שלנו ומהילדים המדהימים שאין גבול לשמחה ולאושר שהם ממלאים את חיינו!
מבטיחה לצאת עם מוצרים חדשים, תמשיכו להתעדכן ולהיות בקשר , שנה טובה!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה